Wednesday, December 17, 2008

Patang 17hb ep2

Dari ca mohamed kmi k stadium kumpul lam kul 1 labih den tpksa la nunggu 1 hr kul 2 bru jalan suddenly ada la msg2 fras ku..hm...p atu inda jadi penghalang aku happy insyallah..lambat laun mesti jua ku mengalah..

lama2 tunggu tu..aku sama qef lepak rh tiang lampu basar..wah kmi disana tjumpa sejenis barang yg mcm condenser barang x untuk ganja x atau syabu..hehe diam2 saja la..p ada plng ku cheta rh dorng lelaki p dorng ckp "apa neh semuanya ko tau ne..pembual x" owh sad ku mendangar tediam ja ku trus..

bila masa ngam kul 2 aku n qef ikut ajib k health centre.
yahoo..siyuk ey lawa bangunannya..ada krusi yg buleh pusing2 wahoo..

n pose bgmbr2 hehe..esh aku lupa wa siapa nama bini2 ane ah..

disana mcm2 ada...sampai2 tampat massage pun ada...hehe
disana kmi kana ajar cemana process sex,pregnant n bnyk g..belajar disana mesti open minded..if kn jadi pengali saja...hm rugi lah..